Strömma Turism & Sjöfart inleder samarbete med iProspect

Strömma har nyligen valt att inleda ett nära samarbete med iProspect inom områdena Sökmotormarknadsföring (SEM) och Mätning.

Strömma är ett anrikt företag vars verksamhet fångas av affärsidén Upplevelser, aktiviteter, nöjen - för möten och fritid. Inom ramen för verksamheten finns en rad kända varumärken såsom t.ex. Strömma Kanalbolaget, Interbus, Cinderellabåtarna, Rederi Göta Kanal, Hemavan Tärnaby, Fjällexpressen, m.fl.

Mårten Lundgren, Vice VD på iProspect – ”Vi är väldigt glada över det förtroende som Strömma har givit oss, och det ska bli enormt spännande att utveckla den digitala affären tillsammans med Strömmas duktiga medarbetare i marknads- och e-Commerce teamet”

Henrik Jansson, E-Commerce Manager på Strömma – ”Sökmotormarknadsföring och pålitlig spårning är A och O för en lyckad digital närvaro. Därför ser vi fram emot att arbeta med iProspect för att ytterligare stärka vår position som Skandinaviens ledande upplevelseföretag”.

Mårten Lundgren, Vice VD iProspect AB

Mårten Lundgren, Vice VD iProspect AB