Philips Personal Health Benelux kiest voor iProspect

AMSTERDAM, 23 januari 2017  – Per 1 februari gaat iProspect alle zoekmachine diensten voor Philips Personal Health Benelux verzorgen. Dit zal resulteren in relevante, gepersonaliseerde en betekenisvolle interactie met consumenten in de BeNeLux. Al langer werkt Philips op globale schaal met zusterbedrijf Carat, ook onderdeel van Dentsu Aegis Network.

Philips Personal Health Benelux staat bekend om zijn sterke portfolio kwalitatieve merken in de categorieën persoonlijke verzorging, verzorging moeder & kind, huishoudelijke artikelen, en accessoires. Voor al deze producten zal iProspect de zoekmachinestrategie en -uitvoering verzorgen. Op het gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA) heeft iProspect alle expertise in huis. De SEO en SEA consultants zorgen ervoor dat de potentiële klanten op een slimme manier, met oog voor rendement, bereikt worden en converteren.

Relevantie
iProspect heeft alle inzichten van de relevante digitale contactmomenten. Deze krachtige combinatie van data en media-inzet biedt een naadloos inzicht in de klant en zijn customer journey, waardoor campagnes van Philips real-time op klantgedrag anticipeert. Het resultaat voor de klant is een unieke, relevante ervaring op elk moment van de oriëntatiefase. Door kansen te signaleren en tussentijds bij te sturen, wordt de doelgroep beter bereikt en de impact van de campagne op de meest kostenefficiënte manier vergroot. Door de internationale samenwerking van Philips met zusterlabel Carat is een geïntegreerde mediastrategie gewaarborgd.

“De consument van vandaag verwacht gepersonaliseerde communicatie in elk aspect van zijn oriëntatie.”, zegt Mark van Dijk, Managing Director van iProspect. “Er is steeds meer focus op het leveren van contactmomenten die echt relevant zijn en inspelen op de wensen van klanten en prospects. iProspect maakt digitale contactmomenten en interactie persoonlijker, relevanter, aantrekkelijker en overtuigender. Dat levert meetbare resultaten en stimuleert conversie en omzet”.

Zie eveneens het persbericht dat op 23 januari 2017 gepubliceerd is op Adformatie.