Tele2 kiest opnieuw voor iProspect voor zowel Nederland, Kroatië als Litouwen

Amsterdam, 20 juli 2017

iProspect heeft de digitale media-pitch gewonnen van het Tele2-account. Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland en het telecombedrijf heeft na deze oriëntatie ervoor gekozen haar relatie met iProspect in Nederland voort te zetten. Daarnaast gaan zij samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen. De keuze op dit bureau is gevallen vanwege de innovatiekracht en de sterke digitale strategische aanpak op basis van data insights.

Denise Noordermeer, Media Manager Tele2: “Binnen het digitale landschap zijn de mogelijkheden om de consument te bereiken veelzijdig en veranderen doorlopend. Onze digitale strategieën ontwikkelen zich dan ook razendsnel om gelijke tred te kunnen houden. Wij zijn er ook na dit pitch-proces van overtuigd dat iProspect, aangevuld met hun data unit DANDNA, het beste bureau is voor Tele2 om in deze snel veranderende wereld samen de juiste strategische aanpak om te zetten in de juiste executie. Gebaseerd op consumer insights en gedreven door innovatie.”

Mark van Dijk, CEO van iProspect: “Ik ben super trots op het vertrouwen dat spreekt uit deze keuze. Tele2 is een gedreven en vooruitstrevende adverteerder, zoals ook blijkt uit de vele prijzen die zij dit jaar hebben mogen winnen (waaronder adverteerder van het jaar red.). Ons team vindt het dan ook fantastisch om de succesvolle samenwerking met Tele2 te continueren.”